Selasa, 9 September 2008

Daftar percuma dapat RM21,tak nak ker?

Program survey, free money online, money onlineSalah satu peluang menjana wang secara online ialah menyertai program survey. Sebelum ni saja tak pernah bincang dalam blog saya kerana program survey yang saya join sebelum ni tak berapa best sebab lama-lama sekali baru dia hantar borang. Pastu selalu tak habis jawab ada ajer problem tak selesai. Ada juga yang saya jumpa yang bagus2 (orang kata) tapi kena bayar yuran dulu. Kalau anda orang baru tentu tak berani kan? Tapi... kali ni saya nak ajak rakan2 join kerana best: Pertama, Free. Kedua, daftar ajer dapat USD6. Ketiga soalan tak banyak sangat. Keempat jika dapat ajak kawan join dapat lagi USD1.25. Jadi macamna? Tak nak join? Saya tak paksa tapi rugi laa tak join sebab free...

Kalau nak join click pada iklan aw survey warna hijau tu..cepattt..

Tiada ulasan: